ქართული ოცნება - დემოკრატიული საქართველო
832272
55.42%
საარჩევნო ბლოკი „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობა”
256547
17.08%
პარტიების მიერ სატელევიზიო რეკლამაზე გაწეული ხარჯები
პარტიების მიერ სატელევიზიო რეკლამაზე გაწეული ხარჯები
12 სექტემბერი, 2017 წ.
გთავაზობთ ცესკოში წარდგენილი ინფორმაციის მიხედვით პარტიების მიერ სატელევიზიო რეკლამაში გასაწევ ხარჯებს:

ახალი ქრისტიან დემოკრატები 52826
დემოკრატიული მოძრაობა 89250.33
გაერთიანებული დემოკრატიული მოძრაობა 89837.83
პატრიოტთა ალიანსი 52776
ქართველ ტრადიციონალისტთა კავშირი 52826
თავისუფალი საქართველო 43866.33
მოძრაობა სახელმწიფო ხალხისთვის 90189
ევროპული საქართველო 299970.7
ლეიბორისტული პარტია 164274
თავისუფლება - ზვიად გამსახურდიას გზა 43820
ნაციონალური მოძრაობა 299821.5
ახალი საქართველო 91012
ქართული ოცნება 599457


საარჩევნო კოდექსის მიხედვით ეს ხარჯები დაიფარება სახელმწიფო ბიუჯეტიდან. არჩევნებში დამოუკიდებლად მონაწილე პარტიისთვის და საარჩევნო ბლოკისთვის (მიუხედავად ბლოკში გაერთიანებული პარტიების რაოდენობისა) განკუთვნილი თანხის ოდენობა არ უნდა აღემატებოდეს 600 000 ლარს. საარჩევნო სუბიექტისთვის გამოყოფილი თანხის არანაკლებ 15%-ისა გამოყენებული უნდა იქნეს წინასაარჩევნო რეკლამის განსათავსებლად სულ ცოტა 7 მაუწყებელში, რომლებიც არ არიან ეროვნული მაუწყებლები.

თანხას მიიღებენ მხოლოდ ის პარტიები, რომელთაც ბოლო საერთო არჩევნების შედეგების მიხედვით წარმოეშვათ დაფინანსების მიღების უფლება. პარტიისთვის გამოყოფილი თანხის ოდენობის გამოსაანგარიშებლად შესაბამისი საარჩევნო სუბიექტის მიერ ბოლო საერთო არჩევნებში მიღებული ხმების რაოდენობა მრავლდება სამზე და იყოფა საარჩევნო სუბიექტში შემავალი პოლიტიკური გაერთიანებების რაოდენობაზე.


I VOTE


I VOTE



I VOTE


FaceBook Twitter Digg MySpace Delicious Google ელფოსტაბეჭდვა
თვითმმართველობის არჩევნებამდე დარჩა 21.10.2017 08:00
მედიაცენტრი live
არქივი
«« დეკემბერი 2019 »»
ორ სა ოთ ხუ პა შა კვ
       1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31